Am primit un produs defect/ deteriorat. Ce pot sa fac?
Daca ai primit produsul deteriorat urmeaza pasii de mai jos:
1. poti face cateva poze produsului, din care sa reiasa cat mai bine ca este deteriorat. 2. trimite-ne o sesizare completand formularul de reclamatii si sesizari din contul de client.
Am gresit datele de facturare. Se poate refactura?
In cazul in care comanda este finalizata, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii initiale si emiterea unei noi facturi pentru comanda aferenta.
Refacturarea se poate face doar in cadrul aceleiasi luni contabile.
Pentru a solicita o refacturare te rugam sa ne contactezi la comenzi@superprofil.ro si sa ne transmiti atat datele comenzii ce trebuie refacute, cat si noile date de facturare.
! Atentie
Produsul/produsele pot fi returnate doar in termen de 14 de zile.
Cand se livreaza comanda mea?
De fiecare data cand predam curierului comanda ta vei primi un email care va contine data estimativa de livrare.
Statusul comenzii poate fi urmarit in timp real folosind codul de tracking.
Nu am primit factura. Ce pot sa fac?
Factura o veti primi in momentul finalizarii comenzii.
De asemenea, in momentul in care comanda ta este predata curierului iti vom trimite un email cu detaliile de livrare.
Nu am primit certificatul de garantie. Ce pot sa fac?
In cazul in care nu exista un certificat de garantie in contul tau si nu ai gasit unul nici in colet, te rugam sa ne semnalezi acest aspect in maxim 48h de la primirea coletului.
Cum aflu daca produsul e eligibil pentru retur?
Orice produs comercializat de Acor Original poate fi returnat in termen de 14 zile de la data livrarii, completand formularul de retur.
Un produs este eligibil pentru retur daca se afla in aceeasi stare in care a fost livrat (nu prezinta: zgarieturi, deteriorari, accesorii lipsa, ambalaj incomplet).
In cat timp primesc banii inapoi in urma returului?
Banii se vor returna in termen de maxim 14 zile de la primirea produsului la sediul Acor Original. Suma aferenta comenzii va fi livrata in contul indicat la completarea formularului de retur.
Daca plata a fost efectuata cu card bancar online, restituirea sumei aferente comenzii se va efectua in contul respectiv.
Cum pot anula sau modifica o comanda activa?
Daca nu ai primit inca produsul pe care l-ai comandat si vrei sa anulezi comanda, te rugam sa ne contactezi completand formularul din pagina de contact. Ne mai puteti trimite un mail la comenzi@superprofil.ro sau sunati-ne la numarul de telefon 0723 467 027
Am primit coletul incomplet. Ce pot sa fac?
Daca ai consttat ca iti lipsesc anumite accesorii din colet, iti recomandam sa ne contactezi in maxim 48 de ore de la receptionarea coletului.
Am primit un alt produs decat cel comandat. Ce pot sa fac?
Daca ai semnalat eroare la momentul receptiei marfii, iti recomandam sa refuzi coletul la livrare.